dimecres, 1 de juny del 2011

LES SARDANES PARLEN


Sota l'arbrada de la plaça del Castell un grup de belles sardanes estan reunides amb animada tertúlia.
La Maria de les Trenes diu que és sent cofoia, perquè a més de ser balladora és interpretada per corals i orfeons.
Pren la paraula la Llevantina:
- Jo als meus 75 anys encara desperto passions.
Diuen que El Cavaller Enamorat li agrada molt l'Angelina i sovint es troben a la Font del Carinyo, aquell indret idíl·lic dels jardins de Can Seix, i que està joiós de ser una peça de concert molt admirada.
Els joveníssims Martí i Laieta és senten privilegiats de ser titulars dels Gegants de Pallejà.
Tot seguit intervé La Santa Espina
- Jo encara la porto clavada l'espina, quaranta anys reclosa en un calaix sense poder sortir al carrer; i tot perquè l'Àngel Guimerà em va posar una lletra que no agradava als mandamassos.
Sabeu; replica la Gentil Mariona.
- Jo sóc filla d'un príncep, el príncep de la tenora, en Ricard Viladesau i soc desitjada amb molt d'entusiasme.
Joan Termes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada