dimarts, 29 de novembre del 2011

ENTREVISTA A JOAN BADIA FIGUERES




Hola amics i amigues, seguidors del nostre bloc.
Avui hem tingut el gust d'entrevistar a un veí del nostre poble, el molt estimat Joan Badia Figueres.
-Hola Joan, ens vols dir el dia que vas néixer?
-El dia 14 de març de 1941 a Pallejà.
-Explica alguna cosa de la teva vida.
Em vaig casar amb la Maria Rodríguez i tinc un fill i una filla i quatre nets.
Treballava des de jovenet a Cements Molins i em vaig jubilar als 60 anys.
Als 18 anys vaig tenir una malaltia al fetge i tingué de fer molt de repòs.
Prenia molts medicaments i feia un regim alimentari adequat. Em va durar mes o menys un any; però com que soc molt tossut i assenyat, no deixava de lluitar cada dia per recuperar-me, a fi de poder tornar a treballar i formar una família.
A més a més el meu esport preferit era el futbol. Des dels 15 anys fins els 18 jugava amb el Santboià juvenil. Precisament tenia dues opcions en aquells moments per millorar: podia entrar a jugar amb el Santboià de 3ª divisió i ja estava citat per fer una prova al RCD Espanyol de 1ª divisió.
En aquells moments em va caure el món a sobre, ja que vaig tenir de deixar de jugar al futbol, que era tota la meva il·lusió.
A vegades la vida et dona aquests cops i si més no et diu que no tot són flors i violes.
Explico aquesta experiència sobre tot pels més joves, ja que no s'ha de deixar de lluitar mai. S'ha d'aprofitar el temps, ja que passa volant.

Rosa i Puri
28 de novembre de 2011

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada